محتوى المدونة لا يناسب من تقل أعمارهم عن 17 سنة !! (مش أنا اللي بقول)

OnePlusYou Quizzes and Widgets

Created by OnePlusYou - Free Dating Sites

سـِفـْرْ عـَاشـُوريات

20‏/07‏/2011

Creep - Radiohead - 1993


امتى كنت هنا قبل كدة؟؟
أنا مش قادر أبص في عينيكي..
إنتي زي الملايكة..
بشرتك هتخليني أعيط!
بتتحركي زي الريشة..
في عالم جميل..
كان نفسي أكون مميز..
اِنتي مميزة نيك..
...................
بس أنا عيل سيس!
أنا لاسع..
ايه الخرة اللي جابني هنا؟؟
انا ماعرفش المكان ده..
.......................
مايهمنيش لو ده هيجرح..
أنا بس عايز أتحكم في نفسي..
أنا عايز جسم مثالي..
أنا عايز روح نضيفة..
أنا عايزك تلاحظي..
لما أبعد عنك..
اِنتي مميزة نيك..
وأنا كان نفسي أكون مميز!
.......................
بس أنا عيل سيس..
أنا لاسع..
ايه الخرة اللي جابني هنا؟؟
أنا ماعرفش المكان ده!
.......................
وهي بتهرب تاني..
وهي بتهرب..
هي بتهرب بتهرب بتهرب..
......................
مهما حاولت أخليكي سعيدة..
مهما اديتك اللي انتي عايزاه..
بس اِنتي مميزة نيك..
كان نفسي أكون مميز..
بس أنا عيل سيس..
أنا لاسع..
ايه الخرة اللي جابني هنا؟
أنا ماعرفش المكان ده..
أنا ماعرفش المكان ده ..
...............
ترجمة وتمصير: أحمد مختار عاشور
.................
اِسمع أو حـَمـِّل
أو شوف*..

* في الكليب تم استبدال "مميزة نيك" بـ "مميزة جداً"

هناك 4 تعليقات:

adel يقول...

في وقتها جدا جدا

بس هي بتهرب بتهرب بتهرب :))

غير معرف يقول...

ذوقك في الحضيض

غير معرف يقول...

هو ده بيغني ولا بيقرا جريدة ؟!

Unknown يقول...

😂😂😂😂😂😂😂 ايه ده يشيييخ