محتوى المدونة لا يناسب من تقل أعمارهم عن 17 سنة !! (مش أنا اللي بقول)

OnePlusYou Quizzes and Widgets

Created by OnePlusYou - Free Dating Sites

سـِفـْرْ عـَاشـُوريات

01‏/11‏/2008

دقيقة شات


أ:5

: وماما عاملة إيه مع بابا؟

1

: بوسة

2

: أنا بجد فرحانة أوي إني لقيت حبيبي

أ:3

: أنا مش بخونك لو بترمي على كدة

4

: Nudge

5

: كالعادة

أ:5

: حاولي تهديهم شوية

أ:6

: وانتي منين بقى؟

أ:2

: مش أكتر مني يا حبيبتي

أ:4

: أيوة يابني..هدفن الجثث اللي في إيدي وآجي أحكيلك

3

: آمال منفضلي ليه؟

5

: طب ما تيجي تقعد معانا شوية أنا مخنوقة

أ:6

: Nudge

أ:1

: بوسة واحدة بس؟

4

: طب ما تشوفنا بحاجة يا عم

6

: معلش أصلي كنت بشرب

أ:6

: طيب السؤال لسة موجود على فكرة

1

: ليك عليا لما أشوفك ههريك بوس وقدام الناس كمان

2

: أنا مكسوفة..مش عارفة أقول إيه

أ:5

: صعب والله يا حبيبتي انتي عارفة أنا مشغول في شغلي غير إني على خلاف دائم مع الإتنين اللي عندك في البيت

4

: آه صحيح .. في مصلحة شاقطها قريب راكب؟

6

: يعني إيه؟

أ:4

: راكب طبعا بس كل واحد على بتاع أبوه

3

: إنت كمان بتنفضلي لما أسألك إنت بتنفضلي؟

أ:1

: ليه يعني؟ انتي تبتي عن مرواح الشقق ولا إيه؟

4

: يا عم متخافش..النسوان حاجة والشغل حاجة

أ:3

: يا حبيبة قلبي وعقلي وعمري..أنا معايا أصحابي دلوقتي..مش هينفع نتكلم

6

: Nudge

أ:6

: انتي منين؟؟

3

: طيب ابقى كلمني لما تخلص

3

: Nudge

3

: طب رد عليا وهمشي

3

: إنت

7

: Nudge

أ:7

: Nudge

3

: يعني إنت مش هترد عليا

3

: إنت بتستهبل على فكرة

أ:3

: ليه يا حبيبتي؟

3

: مش بترد عليا ليه؟

أ:2

: وأنا قاعد سايب الكيبورد وبتفرج على صورتك

أ:3

: انتي قلتي حاجة؟

3

: يعني الكلام مش بيوصل؟

أ:3

: أكيد

3

: معلش يا حبيبي يبقى النت عندي بايظ

6

: م الهرم

أ:6

: طالبية يعني

2

: بحبك

6

: يعني بس من برة

4

: واحد خليجي عايز شوية خطوط

1

: وإنت يعني لوحدك دلوقتي؟

أ:1

: آه صحيح..فكرتيني

أ:5

: متعرفيش مشروع حد من اللي عندك هيطب عليا قريب؟

6

: وأنت منين؟

أ:2

: بموت فيكي

هناك 5 تعليقات:

سالي محمد يقول...

حلوه وجديده

يوسفيات..محمد يوسف يقول...

يعم هوا انتا اللي كنت بتشيت معايا ليك شهرين؟؟

مواطن مصرى نايم يقول...

يا راجل
يعنى تلغى البلوج القديم و تفتح تانى بس بلينك تانى
والله انا كنت زعلان انك قفلت البلوج
و جيت اكلمك عالايميل و انت حلقت لى
المهم انك رجعت تانى يا ابو حميد

تحياتى

اسلام

غير معرف يقول...

دوختنى يا ابو نسب
محمد حسنى

غير معرف يقول...

هههههههههههههه
حلوة اوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى بجد